Meldpunt Huisartsen Co-Med

11 april 2024

Meldpunt Huisartsen Co-Med

Enkele jaren geleden heeft Co-Med de huisartsenzorg in Anna Paulowna overgenomen en is de kwaliteit van zorg achteruit gehold. Co-Med is een op winst gerichte onderneming van ondernemer Guy Vroemen die er alles aan doet er zoveel mogelijk geld mee te verdienen. Enkele van zijn oud-werknemers verklaren in De Limburger dat zijn bedrijf ‘slechte zorg levert, financieel instabiel is en sjoemelt met zorggeld’.
Vroemen maakt er in Hollands Kroon ook een puinhoop van. Als je een afspraak wilt maken kun je urenlang aan de telefoon blijven hangen zonder resultaat. Soms wordt er gezegd dat er teruggebeld zal worden, maar dan kun je wachten tot je een ons weegt. Teruggebeld wordt er niet.
Wethouder sociaal domein Mary Van Gent verklaart dat ze dat allemaal vreselijk vindt en schuift het af naar de inspectie.
Wat gaat er allemaal mis met de huisartsenzorg in de Noordkop en in het bijzonder in Anna Paulowna ? De SP wil het graag weten. U kunt uw klacht over Co-Med hier melden: